czwartek, 16 marca 2017

Krótkie info #2

Jak zauważyliście nie było żadnego wpisu przez prawie 2 miesiące. Powodem tej nie aktywności niby była moja praca pt. "Obdarzona", gdzie celowo nic nie dodawałem, by każdy kto wszedł widział te opko na stronie głównej i bardziej skupił się na nim... Ale skłamałbym, gdybym powiedział, że był to mój jedyny powód, otóż straciłem też zapał do xiaolin, za to zyskałem do Avatara. Ale właśnie teraz, mianowicie kilka minut temu dotarła do mnie myśl, że przecież ja uwielbiam tego bloga i nie chcę, by stał pusty. Do czego zmierzam? Otóż zamierzam dalej kontynuować pisanie o xiaolin, ale uwaga, uwaga... Będzie ono całkowicie od nowa. Zacznę od normalnego życia bohaterów, a z resztą co ja będę mówił. Przekonacie się później! 😏

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz