czwartek, 8 grudnia 2016

LBA

Pierwszy raz uczestniczę w tego typu zabawie xD
Zostałem nominowany przez autorkę bloga: http://nie-zaznasz-szczescia-noszac-maske.blogspot.com/?m=0
Dobra lecim z pytaniami :D
1. Ulubiony film?
Sierota.
2. Ulubiona piosenka?
"If i had you" - Adam Lambert
3. Jeśli miałabyś/miałbyś taką możliwość do jakich czasów i jakiego miejsca się przeniósł?
Cofnął bym się wstecz z około 8 lat do basenu i starał się lepiej nauczyć pływać xD
4. Ulubiony deser?
Sernik krówkowy.
5. Masz zwierzątko?
Niestety nie ;(
6. Masz w planach nowy blog?
Nie mam, ale kilka razy myślałem o napisaniu czegoś nowego ;)
A teraz moje pytania:
1. Skąd pomysł na pisanie bloga?
2. Skad pomysł na daną tematykę bloga?
3. Ulubiony typ muzyki?
4. Ulubione danie?
5. Do jakiej kreskówki chciałbyś/aś się przenieść? XD
6. Ulubiony serial?
7. Jaka jest dla ciebie najlepsza atrakcja?
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
9. Zrobiłaś/eś w dzieciństwie coś co dla innych twoich kolegów było szalone? :D
10. Ulubiony film?
11. Plaża czy SPA?
Nie czytam zbyt dużo blogów, więc nie mam też za dużo osób do zgłoszenia :D
A więc nominuję:
Mask (no sorry XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz